Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

 

Hier vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen. Indien uw vraag er niet bij staat, neem dan contact met ons op.

Wat is cadeaubonnen.nl precies?

» cadeaubonnen.nl is hét online verkooppunt voor cadeaubonnen. Hiermee verzekert u de ontvanger van een prachtige belevenis. Van een uitgebreid diner tot een heerlijk boek voor op de bank! Alle toonaangevende cadeaukaarten van Nederland zijn op deze website vertegenwoordigd.

Hoe plaats ik een bestelling?

» Plaats de cadeaukaart met de door u geselecteerde waarde in uw winkelmandje. Hierna kunt u nog kiezen voor extra's zoals een themaverpakking (vanaf 0,99 euro) of een fles wijn (vanaf 9,95 euro). Ook kunt er voor kiezen de cadeaukaart rechtstreeks naar de ontvanger te verzenden. Wij geven u ook de mogelijkheid een persoonlijke boodschap te laten bijvoegen (tegen bijbetaling van 0,50 euro). Betalen kunt u direct via uw eigen bank met iDeal. U kunt ook de afleverdag van uw keuze doorgeven. Na afronding van de betaling krijgt u een bestelbevestiging per e-mail. Klopt hier iets niet? Neem dan contact op.

Ik heb een klacht of vraag over mijn bestelling

» cadeaubonnen.nl is dé online verkoper van cadeaukaarten. Wij helpen u dan ook graag bij het plaatsen van uw bestelling. Mocht u een klacht hebben over een besteld product of over onze dienstverlening maak dan gebruik van het contactformulier of mail uw bericht naar info@cadeaubonnen.nl. U krijgt van ons binnen drie werkdagen een inhoudelijke reactie. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (zie http://ec.europa.eu/consumers/odr/). Kaarthouders met specifieke vragen omtrent bestedingsmogelijkheden verwijzen wij door naar de eigen klantenservice van de desbetreffende cadeaukaart. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). 

In welke waarden zijn de Cadeaubonnen verkrijgbaar?

» U kunt ieder willekeurig bedrag kiezen vanaf minimaal € 10,00 tot maximaal € 150,00.

Hoe lang zijn de Cadeaubonnen geldig?

» Onze Cadeaubonnen hebben een geldigheid van 1 jaar na uitgifte, tenzij anders vermeld.

Op mijn factuur staat geen btw, klopt dat?

» Dat klopt. Over cadeaukaarten wordt geen btw geheven (vrijgesteld).

Hoe kan ik de Cadeaubon betalen?

» U kunt uw Cadeaubon betalen via iDEAL en creditcard. Zakelijke klanten kunnen per factuur bestellen.

Wat is de levertijd van de Cadeaubon?

» Wanneer uw bestelling op werkdagen vóór 17.00 uur is besteld en betaald, dan wordt deze de volgende dag bezorgd. PostNL levert niet op zondag en maandag.

Kan ik de Cadeaubon ook per e-mail ontvangen?

» Nee. Onze Cadeaubonnen worden fysiek in een luxe verpakking geleverd.

Wat zijn de verzendkosten?

» Wanneer u een Cadeaubon bestelt, betaalt u € 1,95 verzend- en administratiekosten. Bij bestellingen boven € 300 komt er € 8,60 bij voor aangetekende verzending. Uw bestelling kan door de brievenbus.

Moet ik betalen voor de verpakking?

» Uw cadeaukaart wordt standaard in een vouwverpakking geleverd. Voor €1,50 extra kunt u uw cadeau extra cachet geven door te kiezen voor een themaverpakking.

Kan ik een persoonlijke boodschap bijvoegen?

» Voor €0,50 extra voegen wij een persoonlijke boodschap toe. Kies voor deze optie in het bestelproces.

Ik probeer een Cadeaubon te bestellen, maar er gaat iets niet goed. Wat nu?

» Neem contact op met onze klantenservice via info@cadeaubonnen.nl of 020 261 2878. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op!

Ik wil mijn Cadeaubon graag nog persoonlijker maken. Is dit mogelijk?

» U kunt een eigen foto op de kaart laten printen of een bedrijfslogo laten plaatsen. Neem hiervoor vrijblijvend contact met ons op voor alle mogelijkheden en ideeën! Dit kan via info@cadeaubonnen.nl of 020 261 2878

Ik wil mijn Cadeaubon retourneren. Hoe doe ik dit?

Het herroepingsrecht is uitgesloten voor bestellingen van cadeaukaarten via de website www.cadeaubonnen.nl zodra deze op uw verzoek binnen 14 dagen worden geleverd. De cadeaukaarten zijn waardepapieren die worden gezien als een vorm van dienstverlening, hierdoor kan bij levering binnen 14 dagen geen beroep worden gedaan op het herroepingsrecht.

Ik wil mijn fles wijn terugsturen. Kan dit wel?

» U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst voor de aankoop van producten te herroepen.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping onderaan de algemene voorwaarden pagina, maar bent hiertoe niet verplicht.

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Kan ik ook een latere leverdatum doorgeven?

» Dit kunt u aangeven in het bestelproces.

Garantie en non-conformiteit

» cadeaubonnen.nl staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Beantwoord het product niet aan de verwachtingen die u mocht hebben of heeft u een verkeerd product geleverd gekregen? Neem dan zo snel mogelijk contact op.

Is uw vraag nog niet beantwoord? Neem contact met ons op via het info@cadeaubonnen.nl. Wij zullen uw vraag dan zo snel mogelijk in behandeling nemen.